Etusivu > Päätöksenteko > Brändi > Logoja ja brändikuvia

Logoja ja brändikuvia

Porin visuaalinen ilme on 29,8 prosenttia punaista ja karhupakko. Pori ja karhu kuuluvat erottamattomasti yhteen. Tavoitteena oli rakentaa tunnistettava paletti Pori-henkisiä elementtejä, jotka yli ajan muodostavat Porille uutta visuaalista pääomaa. Karhukuvitusten avulla kerromme kiinnostavasti kohdeyleisöllemme aina jotain uutta Porista/porilaisista. Karhukuvituksia voidaan käyttää kaikissa kaupungin markkinointiviestinnän, viestinnän ja palveluiden sovelluksissa.

Vahvan rehellinen ja groteski PORI-tunnus on johdettu PORI-logon täysin käsin muotoillusta kirjaimista. Tunnuksessa yhdistyy vahva teollinen groteski-kirjainmuotoilu Porin vaakunasta tuttuun tunnusmaisesti pelkistettyyn punaiseen kruunuun. Tunnusta käytetään, kun tunnistetaan, että asiayhteys ei välttämättä tarvitse Pori-sanaa. Pitkällä aikavälillä pyritään kruunun ja fontin avulla luomaan tunnistettavaa Poria jopa ilman Pori-sanan mukanaoloa.

Logoja ja brändikuvia

Lisätietoja

Jos tarvitset lisätietoja brändikonseptista, voit ottaa yhteyttä kaupungin viestintään.