Palaute ja vikailmoitukset

Sähköinen palautelomake

Voit antaa kehitysideoita, kiitoksia tai muuta palautetta Porin kaupungin palveluista sähköisen palautelomakkeen kautta. Yleisellä palautelomakkeella voit valita, mitä aihealuetta palautteesi koskee.

Mikäli et tiedä, kenelle palaute kuuluu, voit valita lomakkeelta ”Muut asiat” -osiosta ”Yleinen palaute”-vaihtoehdon tai soittaa kaupungin asiakaspalveluun (puh. 02 621 1100) ja tiedustella oikeaa tahoa.

HUOM! Sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvät asiat kuuluvat Satakunnan hyvinvointialueelle. Näistä palveluista palautetta voi antaa osoitteessa www.sata.fi

Karttapohjainen palaute

Palautteen kohteen sijainnin merkitseminen kartalle helpottaa palautteeseen reagointia. Karttapohjaisella lomakkeella voit merkitä palautteen kohteen sijainnin ja jättää palautetta seuraavista aiheista:

  • Energia- ja vesihuolto
  • Kaavoitus ja maankäyttö
  • Kadut ja liikenne
  • Kartat ja osoitteet
  • Puistot ja metsät
  • Rakentaminen ja luvat
  • Vapaa-aika ja liikunta
  • Ympäristöviihtyvyys

Katuvaloviat

Ilmoitukset rikkoutuneista katuvaloista, valokatkoksista, ongelmista syttymis-/sammumisajoissa yms. voi laittaa suoraan Porin kaupungin palautepalveluun. Ilmoitus lähtee käsittelyyn automaattisesti eikä katuvalovika-ilmoituksiin pystytä valitettavasti vastaamaan palautteen antajalle.

Vikailmoitukset – Pori Energia ja Porin Vesi

Pori Energialla ja Porin Vedellä on käytössä 24 h toimivat päivystyspuhelimet, joihin voi ilmoittaa vioista ympäri vuorokauden.

Pori Energia
Vikailmoitukset 24h
Sähkö, puh. 02 633 1161
Kaukolämpö, puh. 02 621 2371

Porin Vesi
Vikailmoitukset 24h
puh. 02 641 2155

Muut vikailmoitukset

Porin kaupungin hallinnoimien kiinteistöjen viat ja korjaustarpeet
paivystys.kiinteistonhoito@pori.fi
puh. 02 623 4490